La primera obra d’Arrels veurà la llum dilluns

Si quan vaig escriure les primeres lletres d’Arrels algú m’hagués dit que la primera obra que en veuria la llum seria un bloc sobre horticultura ecològica no m’ho hauria cregut. Però això és així. El proper dilluns començarem a difondre el bloc “Catiusques” a través dels nostres comptes personals als mitjans socials.

Una nota ràpida: Tinc pendent un post sobre els conflictes d’Identitat Digital. Qui diu què? La marca “gran”, Arrels, és la important? Sí, però és la prioritària? Què cal dir des dels comptes oficials i què cal dir des dels comptes personals? Ha de twittejar només el responsable de comunicació? Totes aquestes preguntes que ja tenim resoltes mereixen un post.

Com deia, el proper dilluns 11 de febrer de 2013 començarem a difondre el bloc “Catiusques”. “Catiusques” està ambientat al dia d’avui i està “escrit” per la Sara i el Josep que ens expliquen pas a pas com intenten crear un hort a les afores de la seva ciutat. La idea original era un vídeo bloc. És per això que mai m’hauria imaginat que aquesta sería la primera expressió d’Arrels que veuria la llum. Finalment, amb la Núria A, hem decidit que fer un bloc era més realista a nivell de producció. Ella n’és la redactora. I l’hort? Doncs l’hort també és seu!

Estem segurs de què funcionarà perquè el contingut neix d’una experiència i una il·lusió reals.

catiusques

Catiusques és un bloc sobre construir un hort pas a pas

This entry was published on February 6, 2013 at 6:31 pm. It’s filed under Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a comment